Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

bedste Bearing afstemning :b

4 deltagere

Go down

Hvilken bearing kan i bedst li :b

bedste Bearing afstemning :b Empty33%bedste Bearing afstemning :b Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
bedste Bearing afstemning :b Empty17%bedste Bearing afstemning :b Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
bedste Bearing afstemning :b Empty33%bedste Bearing afstemning :b Vote_rcap 33% 
[ 2 ]
bedste Bearing afstemning :b Empty0%bedste Bearing afstemning :b Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
bedste Bearing afstemning :b Empty17%bedste Bearing afstemning :b Vote_rcap 17% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 6
 
 

bedste Bearing afstemning :b Empty bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  Zuix Ons Sep 08, 2010 2:13 pm

Hvilken kan i bedst li

Zuix
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 6
Join date : 07/09/10

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  eliasp Ons Sep 08, 2010 3:54 pm

kun prøvet med en stock Hspin og den er jeg meget tilfreds med Smile køber snart en vivace konkave (europas svar på Dif-e-yos konkave) så kan jeg komme med min mening om den Smile De er meget billige og skulle være super (euro-yo.com tjek dem ud! koster vidst kun 5 euro der omkring)

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Join date : 22/08/10
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  Zuix Ons Sep 08, 2010 3:58 pm

Min yndlings er helt sikkert AIGR Aircraft Rated Bearing Den er billig og god :b

Zuix
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 6
Join date : 07/09/10

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  PeterJDN Ons Sep 08, 2010 4:09 pm

Min erfaring er at 10ball er fine i onedrops, men de duer ikke i YYF yoyoer, de har en afrundet rant der gør at snore sætter sig fast i YYF yoyoer.
KonKaves er fine, jeg har dog kun prøvet dem af stål, i nogen yoyo'er... specielt min Darkmagic, men i min y factor føles det helt forkert.

Jeg må sige at jeg for det meste foretrækker et Center Trac, bort set fra at de lamer helt sindsygt hvis man spiller med dem tørre.
PeterJDN
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Join date : 22/08/10
Geografisk sted : Farum

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  eliasp Ons Sep 08, 2010 4:16 pm

aldrig spil tørt :b koster for mange penge x) bare min mening

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Join date : 22/08/10
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  Zuix Ons Sep 08, 2010 4:38 pm

Jeg anbefaler at i prøver en AIGR Aircraft Rated Bearing :b

Zuix
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 6
Join date : 07/09/10

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  PeterJDN Ons Sep 08, 2010 4:51 pm

Jeg har aldrig haft probler med at køre min kugle lejer tørre. Har du haft problemer?
PeterJDN
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Join date : 22/08/10
Geografisk sted : Farum

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  eliasp Ons Sep 08, 2010 7:04 pm

Ikke andet end den ubehagelige lyd.. Men tror ikke det er godt for dem

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Join date : 22/08/10
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  Nolsøe94 Ons Sep 08, 2010 8:54 pm

Det er rigtigt ... et tørt lejer dør meget hurtigere end et lejer der er smurt .
Jeg er på 10ball ( har dog aldrig haf nogle problemer med YYF's og 10ball's.

Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149
Join date : 01/10/09

https://www.youtube.com/user/nolsoe94

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  PeterJDN Ons Sep 08, 2010 9:00 pm

Jeg køre mine tørre, det i min dv888 virker som den dag jeg købte den og det er tørt.
Det er dog et center trac som kommer knas tørre, så det kan være de er lavet til det.
Men selv om de sku dø hurtigere så foretrækker jeg nu at køre dem tørre, lejer er ikke det dyreste i verden
PeterJDN
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Join date : 22/08/10
Geografisk sted : Farum

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  PeterJDN Ons Sep 15, 2010 12:58 pm

eliasp skrev:kun prøvet med en stock Hspin og den er jeg meget tilfreds med Smile køber snart en vivace konkave (europas svar på Dif-e-yos konkave) så kan jeg komme med min mening om den Smile De er meget billige og skulle være super (euro-yo.com tjek dem ud! koster vidst kun 5 euro der omkring)

Jeg har lige modtaget 2x Vivace A size ceramics, 1x Vivace C ceramic og et Vivace Concave.

Jeg må sige at efter jeg puttede ceramic lejer i hubstacksne på min 888 så er lyden af den virkeligt meget mindre irriterende:) De føles også mere smooth når man holder yoyo i stacksne. Jeg tror ikke der er den store forskel i spin time, men de gir helt sikkert et bedre feel.
Næste gang jeg køber en yoyo med hubstacks så vil jeg helt SIKKERT bestille 2xVivace Ceramic A lejer til den i stedet for dem der følger med

Ceramic med nyloncage, size C (ja de går helt amok med fancy ting her) i stedet for et standard YYF leje gav ikke det store, det larmer mindre men ellers er der ikke nogen forskel så vidt jeg kan bedømme.

Vivance concave er lidt sært, hvis i kender KonKave Bearings så ved at i at kanterne er meget skarpe, men på min Vivace Concave er den ene "kant" slebet ned mens den anden er skarp. Det er lidt underligt, men nu har jeg spillet med det i en dags tid istedet for et "rigtigt" DifE KK og jeg kan ikke mærke nogen forskel.


PeterJDN
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Join date : 22/08/10
Geografisk sted : Farum

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  eliasp Tors Sep 16, 2010 10:50 pm

PeterJDN skrev:
eliasp skrev:kun prøvet med en stock Hspin og den er jeg meget tilfreds med Smile køber snart en vivace konkave (europas svar på Dif-e-yos konkave) så kan jeg komme med min mening om den Smile De er meget billige og skulle være super (euro-yo.com tjek dem ud! koster vidst kun 5 euro der omkring)

Jeg har lige modtaget 2x Vivace A size ceramics, 1x Vivace C ceramic og et Vivace Concave.

Jeg må sige at efter jeg puttede ceramic lejer i hubstacksne på min 888 så er lyden af den virkeligt meget mindre irriterende:) De føles også mere smooth når man holder yoyo i stacksne. Jeg tror ikke der er den store forskel i spin time, men de gir helt sikkert et bedre feel.
Næste gang jeg køber en yoyo med hubstacks så vil jeg helt SIKKERT bestille 2xVivace Ceramic A lejer til den i stedet for dem der følger med

Ceramic med nyloncage, size C (ja de går helt amok med fancy ting her) i stedet for et standard YYF leje gav ikke det store, det larmer mindre men ellers er der ikke nogen forskel så vidt jeg kan bedømme.

Vivance concave er lidt sært, hvis i kender KonKave Bearings så ved at i at kanterne er meget skarpe, men på min Vivace Concave er den ene "kant" slebet ned mens den anden er skarp. Det er lidt underligt, men nu har jeg spillet med det i en dags tid istedet for et "rigtigt" DifE KK og jeg kan ikke mærke nogen forskel.



Det lyder jo bare lækkert Smile måske skulle jeg prøve at købe nogen. Min Addiction er lige kommet og den godt nok lækker! Very Happy køber en DV888 i næste måned, så smider jeg også lige en Vivace i den hvis det behager mig Smile

Tak for mini review heh..

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Join date : 22/08/10
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

bedste Bearing afstemning :b Empty Sv: bedste Bearing afstemning :b

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum