Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

bearing problemer.

Go down

bearing problemer. Empty bearing problemer.

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Ons Jan 26, 2011 8:32 am

der var nogen der nævnte problemer med YYF bearings, jeg har undersøgt problemet. Jeg har talt med forskellige ppålidlige kilder, og der er meldningen. YYF er fine de har deres standart og de holder den, du må ha fået en mandags model eller lavet et eller andet lavet spin i sandkassen LOL. kan godt være i skal vænne jer til at rense kuglelegerne inden i går igang med brugen. Min meget erfarrne kilde siger at i skal prøve kugleleget med ti kugler i så er i godt kørende(bedre end abec 7).Jeg selv har lige prøver viviac ceramig abec 5 , blah , den lever ikke op til forventningerne. Sad
Håber at jeg kan komme på det næste stykke tid, jeg står og skal ha ny internetudbyder og der er mixet signaler.
jeg håber i hverfald jeg skal til Munchen den 6. og jeg kan bringe et rewiev derfra(kæmpe sports messe).
Nogen af jer der kender Munchen, jeg har kigget efter yoyoforetninger og hobbyforretninger, men nej kan ikke finde nogen No
Må hellere forberede mig et oplæg på engelsk, så jeg har noget at fylde noget af tiden ud med. jeg kunne jo også øve mig med YYF yoyoer. cheers
sssss Later Peter Løvbjerg Laursen aka den danske professor Yoyo
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum