Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Kunne vi ikke...

3 deltagere

Go down

Kunne vi ikke... Empty Kunne vi ikke...

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Fre Jul 09, 2010 1:19 pm

Kunne vi ikke gøre forummet mere spændende, med konkurencer eller et eller andet der kan tiltrække flere, aktive brugere her på forummet. Måske også en anden grafisk brugerflade. Vi har kun været 18 brugere imens jeg har været her, og der ikke meget aktivitet. Peter Løvbjerg
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Kunne vi ikke... Empty Sv: Kunne vi ikke...

Indlæg  krasch Søn Jul 11, 2010 2:36 am

Det var selv ret tilfældigt at jeg i sin tid fandt det her forum. Jeg er primært på et amerikansk yoyo forum, og det er ikke så ofte jeg får tjekket det her forum. Og når jeg gør - ja, så har der ikke været meget feedback siden jeg sidst var her.
Men hvad kan man forvente? Jeg håber jeg tager fejl, men jeg tror ikke yoyo er særlig udbredt i Danmark.
(Men hvordan man kan få denne hobby mere udbredt i Danmark kunne være en interessant debat)

Jeg tror ikke konkurrencer trækker flere folk til - for det alene får jo ikke folk til at "opdage" det her forum. Så det ville stadigvæk kun være en konkurrence for de 18 der er oprettet. Og hvem skulle betale for eventuelle præmier?

krasch
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 6
Join date : 25/03/10

Tilbage til toppen Go down

Kunne vi ikke... Empty Hvis jeg er ude...

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Jul 11, 2010 8:14 am

På en skole kunne jeg invitere, eleverne ind på dansk yoyoforum. Det med præmier skal først og fremst være forbeholdt de nye der kommer. Og hvem der skal betale det sal du da He he Very Happy nej det kan jeg ikke lige svare på, men jeg har tit fået en sposorgave, til at give ud gratis. jeg vil i hvertfald invitere dem jeg underviser i yoyo ind, og lægge adressen på skolen. peter Løvbjerg
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Kunne vi ikke... Empty Sv: Kunne vi ikke...

Indlæg  krasch Søn Jul 11, 2010 1:39 pm

Der skulle nok ikke meget til for at gøre forum lidt pænere. Det der irriterer mit øje allermest er nok det kæmpe billede af den der yoyo i toppen. Et uskarpt billede af noget der ligner et smykke - ikke ligefrem noget jeg synes giver indtryk af et seriøst yoyo forum. Men det er måske bare mig der er noget galt med Smile

krasch
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 6
Join date : 25/03/10

Tilbage til toppen Go down

Kunne vi ikke... Empty Sv: Kunne vi ikke...

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Jul 11, 2010 1:53 pm

Deri må jeg give dig ret krasch ;-)
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Kunne vi ikke... Empty Sv: Kunne vi ikke...

Indlæg  eliasp Søn Aug 22, 2010 9:02 pm

Det virker lidt som om at i er de eneste der rigtig kigger på det her forum :b det er surt men der er ikke meget andet at gøre end at få flere til at dyrke det her geniale skilltoy! Smile

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Join date : 22/08/10
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Kunne vi ikke... Empty Sv: Kunne vi ikke...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum