Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Aoda Speed Wind..

Go down

Aoda Speed Wind.. Empty Aoda Speed Wind..

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Feb 20, 2011 11:54 am

Første anmeldelse.
Aoda speed wind.
fatcs: Vægt 65.6 gram
vide 38,8 mm
diameter 54.5 mm
gsp str. ca 4,6 mm
kuglelege str. stor Aoda size c konkav kuglelege(samme str. som Yoyojam size c)
Responce Oring push and fit, kan laves selv(anbefales)
Kræver bind.

Aoda Speed Wind.. DSC00002%20%284%29
Det sjove ved denne yoyo er at navnet på selve yoyo-logoet er stavet forkert Lol (der står Aoad, de har i det mindste stavet Yoyo rigtigt)
da jeg bestilte denne yoyo, havede jeg ikke mange forventninger til den. Men jeg må indrømme at mine tanke blev gjort til skamme. Den var fantastisk(til prisen, det skal lige siges det er en yoyo jeg selv har betalt, Big spender).
Den havde utrolig lang spinnetid, syntes jeg på det tidspunkt. Man kunne øve tricks igen og igen uden at skulle kaste igen og igen, dejligt. Very Happy
Den er næsten lydløs, har lidt vibes efter lang tids brug, men intet af betydning. Jeg prøvede at tage kugleget fra Phenom og kom i Aodaen og vibesne var der stadig. De aoda yoyoer kan have små skønhedsfejl, men ikke noget der ødelægger fornøjelsen af at bruge yoyoen. Jeg har været heldig med min ingenskønhedsfejl. Very Happy
Et mærke vi kommer til at se meget mere til i fremtiden. Rygter siger at Aoda hat lavet Yoyofactorys superwide, om de er sande vil jeg ikke bekræfte eller benægte, for jeg ved det ikke med 100 % sikkerhed, men prøve at se de 2 yoyoer og sammenlign dem, hvad er din konklusion?
Jeg har talt med fabrikken i kina på traditionel kinesisk, alligevel blev jeg omdiregeret til Dk, et firma i Jylland.
Nu kommer jeg med en påstand en generelisering, Jyder passer på pengene??????
De vil ikke give mig nogle oplysninger, eller nogle af yoyoerne jeg kan teste????
Et Mærke som skal prøves, I kan altid modde den med bedre kugleleger ikke at kugleleget er dårligt, for det er det ikke. Hvis jeg skulle give stjerner og maks stjerner var 6. ville den være på 5,5 den ville få 6 hvis kugleleget var lidt bedre. prisen er ingenting i forhold til hvad du får for dine penge.
Peter Løvbjerg Laursen

Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum