Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Yoyo-branchen.

Go down

Yoyo-branchen. Empty Yoyo-branchen.

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Tirs Feb 08, 2011 4:05 pm

Ja ja. vi ved godt at Kimmit har forladt YYF. Hvis man gad at tjekke Chris allens side bare engang imellem. Så havde man ikke været så overrasket, som så menge blev efter EYYC 2011.
Nå men det var nu ikke lige det, jeg skrive om. Man har længe ønsket fra yoyofactorys side ønsket at lette prisen for forsendelser, her tænker jeg på importregler, de europædiske. Men på samme tide føler jeg også ,der er lagt lidt på prisen?
men så er problemet løst, YYF har et europæisk hovedsæde!!! Yeah så kan vi omgåes den rådne importlov omkring de 375kr. inden mn skal betale told for varen + transporten.
WTF. Tænker de danske politikkere på(det frie marked?), det tror jeg ikke.
jeg ønsker at flere yoyoproducenter også ser lyset. Man kan også købe igennem €uro-yo. jeg vil prøve at lave et link så vi kan få lidt rabat(vil forhandle om dette, enten igennem yoyoen.dk(gælder kun YYF-Yoyer)) Har prøvet at få fat på Christoffer, men han svarer ikke.
men jeg regner med ,at alle yoyoerne fra YYF kommer på min hjemmeside ,med alle beskrivelser rewievs.
Jeg vil også drage YYF stjerner ind i svar omkring evt. spørgsmål.
Ja planer har jeg som regel nok af.... Så er der nok mange der spørger hvor meget har jeg opnået??? Tja, ikke noget(pladder, YYF har i Munchen promoveret vovres produkt cheers ). Der er over 4000 hits på hjemmesiden. Nice håber jeg snart kan skive den endelige aftale ned. Men forløbig hedder den(og den er bindende), billeder til undevisning , tricks efter the ladder af proferne af professionel fotograf. manualen bilver tolket. Alle yoyoer er Yoyoer fra YYF(klart nok), DvD er vi ced at lave aftler om(jeg er).
Copyrights til forhandling. det er sådan det ser ud for øjeblikket.
Peter Løvbjerg laursen
Aka Den Danske Professor Yoyo
www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen Very Happy
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum