Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Den endeløst gennemførte Suicide-Tråd (J/k)

2 deltagere

Go down

Den endeløst gennemførte Suicide-Tråd (J/k) Empty Den endeløst gennemførte Suicide-Tråd (J/k)

Indlæg  sigurd Fre Feb 04, 2011 1:27 am

Personligt synes jeg bedst om suicide tricks Very Happy - specielt når de virker!

Men jeg er aldrig blevet rigtig god til dem. Her snakker jeg om den basic version - fra trapeze til trapeze.

Hvad er den bedste yoyo, set-up, teknik, osv.

For mit eget vedkommende, så har jeg kun en yoyo lige nu. Og det er en Hitman (Jeg har solgt alle andre). Den har silikone respons-rings.
Som smøre-middel i kuglelejet bruger (nok som den eneste) spray-silikone. Dette gør at den bliver (næsten) lydløs, og næsten uden respons.
Jeg synes at et helt tørt kugleleje ikke er så godt at få store loops med. Men det kan godt være jeg tager fejl.

Og som huskeregel så tænker jeg altid på at "hive" lidt i hele systemet hele vejen igennem suicidet. Dvs. føre højre hånd (går ud fra at du kaster til højre) stille og roligt nedad, eller til venstre igennem hele tricket - og generelt så bare aldrig have slap line.

Jeg synes engang at det såkaldte starburst (kan ik huske om det faktisk er det, som at det hedder) - men det som er i en Speeder, virker meget godt til at få de loops åbnet med.

Jeg har tænkt på at lave en "ærlig" video hvor jeg prøver måske 50 gange i træk. Og snakke om det imedens, og så bede folk om at kommentere.

Er det en god ide?

Er du super svedig til Suicides, eller har du nogle spørgsmål eller invendinger til det som jeg lige har sagt - så fyr den bare af!

Det her vil være den officielle "Suicide-Tråd" Smile

-Sigurd

sigurd
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 22
Join date : 31/01/11

Tilbage til toppen Go down

Den endeløst gennemførte Suicide-Tråd (J/k) Empty Sv: Den endeløst gennemførte Suicide-Tråd (J/k)

Indlæg  PeterJDN Lør Feb 05, 2011 3:39 pm

http://www.yoyonation.com/talk/index.php/topic,73980.0.html
Det er guld tråden hvis du skal ha styr på suicide.
Jeg har læst mig til at en yoyo med et small bearing skulle give de største loops, og det virker da også som om at min Goryilla er lidt nemmere at lave suicides med end andre yo-yoer jeg har prøvet.

Jeg kan ikke huske om han snakker om det i den video, men string tension er ultra vigtig. Din snor skal være så neutral som mulig ellers duer det slet ikke.

Efter min mening er de nemmeste suicides fra en green triangle, istedet for trapeze... Eneste minus er bare at du får en fin knude hvis(når) du misser dem, men trekanten holder sig bedre åben end en trapeze. (gir det mening?)



Det er en god ide med en video:)
PeterJDN
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Join date : 22/08/10
Geografisk sted : Farum

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum