Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

yoyoforum for geeks og yoyonørder....

3 deltagere

Go down

yoyoforum for geeks og yoyonørder.... Empty yoyoforum for geeks og yoyonørder....

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Ons Jun 23, 2010 12:30 pm

Kære Alle.
Jeg er interesseret i at vide om der er nogle der vil være med til at lave et forum , med video og beskrivelser af tricks. Et fora , hvor vi går op i know-how omkring de forskeligge yoyoer osv.
Hvem er jeg ? Jeg er Peter løvbjerg Laursen, lærerstuderende har skrevet en lærervejledning i yoyotræning. jeg laver en hel del med yoyo. Bla. tager jeg rundt på skoler og sfoer og viser og underviser i det. Jeg er kun interesseret i at lave en ordenlig seriøs side, for os der længere end eiffeltårnet Laughing
Med venlig hilsen peter Løvbjerg laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

yoyoforum for geeks og yoyonørder.... Empty Sv: yoyoforum for geeks og yoyonørder....

Indlæg  krasch Tors Jun 24, 2010 7:05 pm

Jeg troede egentlig at de forum der er her var tiltænkt netop det du efterspørger, men at der bare ikke var noget aktivitet.
Umiddelbart lyder det som du gerne vil starte noget nyt op (et helt nyt site/forum) - og det lyder da også spændende, da der virker ret dødt her..
Men.. Jeg frygter at resultatet ikke ville blive anderledes på et nyt forum. Jeg tror ganske enkelt ikke at yoyo hobbyen er stor nok i danmark (endnu?) - men hvad ved jeg. Et nyt site med mere aktivitet kunne selvfølgelig godt være med til at sprede budskabet om denne hobby, men det bliver nok en hård kamp Smile
Derudover findes der også allerede mange gode sites med tricks-tutorials, men selvfølgelig ikke noget hvor der bliver forklaret på dansk.

krasch
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 6
Join date : 25/03/10

Tilbage til toppen Go down

yoyoforum for geeks og yoyonørder.... Empty Sv: yoyoforum for geeks og yoyonørder....

Indlæg  eliasp Søn Aug 22, 2010 5:19 pm

Jeg ville være hooked på et Dansk yoyo site! Very Happy

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Join date : 22/08/10
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

yoyoforum for geeks og yoyonørder.... Empty Sv: yoyoforum for geeks og yoyonørder....

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum