Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Når man har en masse nye...

2 deltagere

Go down

Når man har en masse nye... Empty Når man har en masse nye...

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Nov 14, 2010 12:46 pm

Yoyoer har jeg en masse af der skal testes og afprøves,selvfølgelig får man hurtig nogle favoritter(så det tager lidt tid inden jeg skriver lidt om de forskellige yoyoer) jeg vil gerne anmelde dem hen ad vejen. Lige nu prøver jeg jo E1ns 2010 og hold da op det er kram, en af de andre favoritter må jeg indrømme er mickey´s phenom Wauw der er drøn på den, den er smuk både med Capsene på så skinner den uhyrligt og når du så tager dem af, så er den så sej at se på, smuk estetisk udført design, bare bling bling er det ikke, det er bare NICE i 2. jeg skal nok skrive mere om disse, men man kommer jo nemt til at være overvældet af alle de seje yoyoer, der kommer. Som sædvanlig plejer jeg, at sige der er en sponsor på vej!!!!!!!! Det vil jeg ikke denne gang.Hvem ved hvad morgendagen bringer (surprise) hold altid øje med posten og når i bestiller fra andre lande få det forsikret.(bare et godt råd)
Peter Løvbjerg Laursen Very Happy
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Når man har en masse nye... Empty Sv: Når man har en masse nye...

Indlæg  PeterJDN Søn Nov 14, 2010 9:53 pm

Jeg er pisse misundelig på din E1ns:p... Tilgengæld scorede jeg en billig Goryilla 411 fra YYN!
For det meste sender butikkerne med tracking nummer, så skulle det givne post væsen dække hvad du får tilsendt hvis det går tabt.
Der er dog nogen (Euro-yo) som sender med almindelig post op til et vist beløb med mindre du beder om andet.
PeterJDN
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Join date : 22/08/10
Geografisk sted : Farum

Tilbage til toppen Go down

Når man har en masse nye... Empty ja desværre er

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Nov 14, 2010 9:59 pm

det ikke alle der sender med trackingkode, den fra Yoyojam var med trackingkode. Den siger post dk. er et brev så de kan frasige sig et hvert ansvar, det koster lidt ekstra at få den forsikret, en trackingkode er ikke altid nok(desværre) og jeg forstår godt misundelsen den er helt beretiget. Very Happy og du har da også en fed yoyo der du What a Face
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Når man har en masse nye... Empty Sv: Når man har en masse nye...

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum