Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tja Hvad kan man sige

Go down

Tja Hvad kan man sige  Empty Tja Hvad kan man sige

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Okt 17, 2010 9:08 am

Så en opdatering igen, endelig er yoyojam på banen. De støtter op omkring mit projekt. Så jeg har en del yoyojam yoyoer i casen nu!!!! Men hold da op et postyr det har skabt, først kom tolden "du skal betale told af dem" ,"Jeg svarer Men det er en donation"- de svarer"en pakke kan ikke være værdiløs". hvortil jeg siger"jeg ved ikke hvad den indeholder" de svarer den indeholder 20 yoyoer" jeg svarer "ok, så estimerer vi værdien til 50 kr. stk". Der går tre dage og jeg kan hente pakken på posthuset, men skal betale 410 kr. for at få den. HMMMM vi Åbner den, 20 yoyo næ nej kun 12 , men de talte 20 i tolden og shippingseddlen står der 20 på? Jeg kontakter post dk. de undersøger sagen og de kommer frem til, at de ikk erstattter de 8 manglende yoyoer da det er et brev jeg har fået? Hvad med de penge jeg indbetalte? kan jeg få dem tilbage? næ jeg kan jo ikke bevise at der mangler 8 yoyoer da det er et brev jeg har modtaget? nå Lige meget jeg smider jo alligevel om mig med penge, og jeg harjo så rigeligt af dem? Jeg vil gerne takke Stålmanden(ved selv hvem han er ;-) ) Yoyoz Richie, pete Fra €uro-yo, og selvfølgelig Valerie fra YoyoJam. og en lille hisen til ILLY, og gæt hvorfor ;-)
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum