Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lad os se hvem i er.

+19
dulsdreng
jalle1333
Zuix
eliasp
PeterJDN
Peter Løvbjerg Laursen
migthy balls
HJK1994
JonasK
legacy
mariusnafnaf
Olsen
krasch
RemiJN
Sinan
Nolsøe94
Christoffer Ellegård
Seirup
Hempo
23 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Lad os se hvem i er. Empty Lad os se hvem i er.

Indlæg  Hempo Ons Okt 07, 2009 10:48 am

Jer der spiller seriøst yoyo har nok erfaret at det ikke er helt ligeså populært som det var i gamle dage. Jeg kender 3 der kan spille yoyo og jeg har selv lært dem det så udbredt er det ikke. Men ville det ikke være en fantastisk ide at bruge dette emne til at skrive lidt om jer selv og hvilke yndlingstricks og yoyo man har. man kunne også lægge en video ud hvis man har sådan en. Jeg starter ud

Mit navn er Harald og jeg kommer frå århus har spillet yoyo siden sidste sommerferie (08). De mest basale tricks har jeg lært på en exodus 2 men det kan ikke tilrådes. mine yndlingstricks er: Laceration, revolutions, gyroscopic flop, green triangle suicides. er med i det meget uofficelle århus yoyo crew.

så er det din tur

Hempo
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 5
Join date : 07/10/09

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Seirup Lør Okt 10, 2009 11:09 am

Du har ret i at Yoyo ikke er så udbredt. Men regner med snart at få nogle trick-guide videoer ud på youtube, og reklamere for dette forum i videoerne. Yoyoen.dk som er en nystartet dansk yoyo shop, vil også prøve at få gang i det.
Vi må bare håbe at det går godt.

Jeg hedder Simon Terzic Seirup, jeg kommer fra Vestsjælland, og har spillet yoyo i et par måneder.. Fik også en coca cola yoyo af min onkel, men den smadrede jeg hurtigt. Kan ikke mange tricks, men er i gang med at lære Mach 5 i øjeblikket..

Seirup
Admin
Admin

Antal indlæg : 5
Join date : 30/09/09

http://yoyo.niceboard.net

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Christoffer Ellegård Man Nov 09, 2009 4:10 pm

Jeg hedder Christoffer Ellegård. Jeg er 15 og bor også på Vestsjælland.
Jeg lærte yoyoen at kende lidt før starten af sommerferien 2009. Jeg startede derefter selv med at spille, og min interesse steg. Nu er det gået så vidt at jeg besluttede for ca. 2 måneder siden, at Danmark måtte have en ordentlig yoyoshop. Derfor bruger jeg meget tid på den, men også på at lære nye trick.

Mit yndlingstrick er nok Matrix.

Christoffer Ellegård
Moderator
Moderator

Antal indlæg : 9
Join date : 09/11/09

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Nolsøe94 Tors Nov 12, 2009 7:27 pm

Jeg hedder Lasse Nolsøe Lund og bor også i vest Sjælland ... og er 15 år.
Jeg har spille yoyo i lidt mere end 1 år.

Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149
Join date : 01/10/09

https://www.youtube.com/user/nolsoe94

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Hempo Man Nov 23, 2009 2:17 am

wauw det ligner da et vestsjælland er et sandt mekka for yoyospillere. ingen fra jyllland?

Hempo
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 5
Join date : 07/10/09

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Seirup Søn Nov 29, 2009 7:02 pm

Hempo skrev:wauw det ligner da et vestsjælland er et sandt mekka for yoyospillere. ingen fra jyllland?

Hvis du kender nogen, så henvis dem da til forumet Very Happy

Seirup
Admin
Admin

Antal indlæg : 5
Join date : 30/09/09

http://yoyo.niceboard.net

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Sinan Ons Jan 06, 2010 11:08 pm

Jeg vil da også lige yde mit bidrag til forummet. Jeg hedder Sinan og bor i Kbh, men skal være i Herning det næste halve år i forbindelse med praktik. Jeg spillede fantastisk meget yoyo da det havde sin sidste storhedstid - Kan huske det også var med i Snurre Snups Søndagsklub og at der var konkurrencer i forskellige butikker (Føtex, Superbest, Intersport og Aktiv Super). Deltog også i tre af de konkurrencer med meget godt udfald.

Takket være Joey-Moe og hans utrolige sang om yoyoer fandt jeg i november mine gamle yoyoer frem og begyndte at lege med dem igen, og fandt ud af, at jeg stadig har udmærket greb om det. Fik en Lyn Fury til jul som jeg havde ønsket mig (Købt på yoyoen.dk af mine forældre) og har allerede lært en del nye trick siden. Det er nu engang lettere at lave string tricks med en yoyo der er beregnet til det, end dem der bruges til loops. Mine yndlingstricks, af dem jeg kan indtil videre er The Matrix og McBride rollercoaster. Har dog også fundet ud af, at forbruget af snore er forholdsvist stort når man øver sig meget Very Happy

Sinan
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 1
Join date : 06/01/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty ..

Indlæg  RemiJN Lør Jan 16, 2010 4:38 pm

hej hej , jeg er også fra vestsjælland, jeg har også købt en lyn fury her for et stykke tid siden "også fra yoyoen.dk", jeg startede med at spille yoyo fordi nogle venner og jeg vi lige hurtigt snakkede om det, og nu går jeg lige lidt mere op i det end planlagt. lige pt er jeg ikke så god til at spille yoyo, jeg kan heller ikke ongle specielle tricks, for det begrenser stadig lige lidt hvad man kan med en lyn furry,, så har bestilt en Dark magic

RemiJN
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 2
Join date : 16/01/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Nolsøe94 Ons Jan 20, 2010 11:05 pm

RemiJN skrev:hej hej , jeg er også fra vestsjælland, jeg har også købt en lyn fury her for et stykke tid siden "også fra yoyoen.dk", jeg startede med at spille yoyo fordi nogle venner og jeg vi lige hurtigt snakkede om det, og nu går jeg lige lidt mere op i det end planlagt. lige pt er jeg ikke så god til at spille yoyo, jeg kan heller ikke ongle specielle tricks, for det begrenser stadig lige lidt hvad man kan med en lyn furry,, så har bestilt en Dark magic
Der må jeg modsige dig!.
Jeg kan udføre de samme tricks med en Lyn som med en 888 (dyr yoyo). Det kommer helt an på spilleren.
Det er nogenlunde sammenlignelig med biler. Ex. jeg kan kører herfra og til København med en Toyota, det samme man jeg med en Ferrari. Ferrari'en er bedre på nogle punkter, men man kan i princippet det sammen med disse to biler.

it's not the yo-yo that makes the player, it's the player that makes the yo-yo.

Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149
Join date : 01/10/09

https://www.youtube.com/user/nolsoe94

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  RemiJN Tors Jan 21, 2010 8:16 pm

Nolsøe94 skrev:
RemiJN skrev:hej hej , jeg er også fra vestsjælland, jeg har også købt en lyn fury her for et stykke tid siden "også fra yoyoen.dk", jeg startede med at spille yoyo fordi nogle venner og jeg vi lige hurtigt snakkede om det, og nu går jeg lige lidt mere op i det end planlagt. lige pt er jeg ikke så god til at spille yoyo, jeg kan heller ikke ongle specielle tricks, for det begrenser stadig lige lidt hvad man kan med en lyn furry,, så har bestilt en Dark magic
Der må jeg modsige dig!.
Jeg kan udføre de samme tricks med en Lyn som med en 888 (dyr yoyo). Det kommer helt an på spilleren.
Det er nogenlunde sammenlignelig med biler. Ex. jeg kan kører herfra og til København med en Toyota, det samme man jeg med en Ferrari. Ferrari'en er bedre på nogle punkter, men man kan i princippet det sammen med disse to biler.

it's not the yo-yo that makes the player, it's the player that makes the yo-yo.

det kan nok godt passe. jeg har fået den dark magic, og jeg må sige at den er en del bedere og meget sjovere at spille med. men jeg er stadig super glad for at jeg startede med lyn furyen.

RemiJN
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 2
Join date : 16/01/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Hempo Tirs Feb 16, 2010 3:52 am

angående hvad man kan og ikke kan med en yoyo er jeg til dels enig med jer begge to. Selvfølgelig kan man lave vertical revolutions med en lynfury men du skal dælme have nogle skillz. Metaforen med ferrarien er meget god fordi den kører hurtigere men den er også sværere at køre med. det samme kan man sige om en 888'er, grundet dens uresponshed (det vist ikk' et ord men tror i forstår mig) bliver den sværere at spille med. Men hvis man vil øve sig på avancerede tricks er det da klart bedst at have cremen af cremen så man ikke behøver at bekymre sig om kvaliteten af yoyoen. Derefter kan man lave de tricks man har lært på en lyn fury og når man så tager 888'eren tilbage spiller man hurtigere og langt mere tight fordi man har vænnet sig til en lyn fury.

Hempo
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 5
Join date : 07/10/09

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Nolsøe94 Ons Feb 17, 2010 6:31 pm

Hempo skrev:angående hvad man kan og ikke kan med en yoyo er jeg til dels enig med jer begge to. Selvfølgelig kan man lave vertical revolutions med en lynfury men du skal dælme have nogle skillz. Metaforen med ferrarien er meget god fordi den kører hurtigere men den er også sværere at køre med. det samme kan man sige om en 888'er, grundet dens uresponshed (det vist ikk' et ord men tror i forstår mig) bliver den sværere at spille med. Men hvis man vil øve sig på avancerede tricks er det da klart bedst at have cremen af cremen så man ikke behøver at bekymre sig om kvaliteten af yoyoen. Derefter kan man lave de tricks man har lært på en lyn fury og når man så tager 888'eren tilbage spiller man hurtigere og langt mere tight fordi man har vænnet sig til en lyn fury.
QFT

Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149
Join date : 01/10/09

https://www.youtube.com/user/nolsoe94

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  krasch Tors Mar 25, 2010 2:48 am

Interessant, et dansk Yoyo community (og webshop, selv om udvalget er lidt begrænset indtil videre).
Jeg startede også med yoyo i mine "unge dage" - hvor det var de tilbagevendende coca-cola konkurrencer der var motivation. Men når yoyo feberen havde lagt sig, så mistede jeg også interessen.
Jeg genopdagede så yoyo, da jeg faldt over nogle 1A videoer på youtube. Efter grundige overvejelser købte jeg en Velocity yoyo, og kæmpede med at lære at binde og lande en trapeze, for ikke at tale om double or nothing. Det var en hård kamp til at starte med Very Happy
Senere købte jeg en Dark Magic, derefter en DV888 og da jeg faldt over et godt tilbud på en Envy 64 (vibe free) - så snuppede jeg også en af dem til samlingen.
DV888 er dog min foretrukne yoyo.
Jeg har haft gang i 1A yoyo i 1½ års tid tror jeg.
Mine favorit tricks er nok Yuuki slack og Spirit bomb, Kamikaze. Og Skin the Gerbil er også et lækkert trick. Og så stort set alt hvad Guy Wright laver i sin legendariske "Letter Blue" video HER - men de tricks er nu stadigvæk et par niveauer over hvad jeg er i stand til

krasch
Vuggen
Vuggen

Antal indlæg : 6
Join date : 25/03/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Goddav

Indlæg  Olsen Ons Mar 31, 2010 9:51 pm

Javel ja. Jeg hedder Marco, og kommer fra Grønland. Sidder i Sverige lige nu. Bor på en efterskole i Danmark. Jeg startede med at spille lidt yoyo for 3-4 år siden, da min lillebror købte en Duncan Freehand (plastic edition) og den legede jeg lidt med. Så købte jeg en selv, men det endte med at han manglede nogle dele og tog fra min, så den blev lidt fucked op, og kunne kun bruges til loop tricks.
Så startede jeg på efterskolen her i slutningen af sommerferien sidste år, og så fandt jeg den frem. Så gav min mor mig en yoyo fra en serie der hedder Blazing Teens (I SKAL IKKE SE DEN! xD) Og den kunne jeg lave string tricks med. Min K-lærer var faktisk også god med yoyo, så ham lærte jeg lidt fra. Så bestilte jeg Dark Magic, og lærte tricks fra YoYoExpert.com.
Jeg bruger mest New Breed, og jeg har ikke et decideret yndlingstrick, men Matrix og Buddha's Revenge er sjove at lave Smile

Olsen
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 1
Join date : 31/03/10
Age : 31
Geografisk sted : Efterskolen Ådalen.

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  mariusnafnaf Man Apr 19, 2010 9:46 am

15 år, Vestsjælland, ca.. halvtår, dv 888...

Tænkte om der findes en dansk yoyo forening? Question

Eller om der er nogen turneringer?

Det er i hvert fald fedt der findes et forum for dansk yoyo da vi nok er en sjælden race.

mariusnafnaf
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 1
Join date : 19/04/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty miiiiiig

Indlæg  legacy Man Apr 26, 2010 9:18 pm

da jeg var omkrimg de 5-6 år kom min far hjem med 4 yoyo´er så vi havde nogle til efter tiden og så der også var nogle til min lillesøster men da jeg var meget lille dengang smadrede jeg yoyo´erne gang på gang men det var alligevel nogle billige nogle men mange år gik hvor jeg i fritiden fiskede (det gør jeg stadig) så skete det i 8. klasse fik en fra min klasse en yoyo fra fætter br han kunne lave vugge babyen og jeg tænke bare affraid men jeg tænke at dillen bare ville gå over efter noget tid så det tænkte jeg ikke mere over men så fik endnu en i min klasse en yoyo så var jeg henne ved ham en dag og prøvede hans yoyo jeg syntes det var fedt man kunne alle de trick så jeg bedte min mor om at købe en yoyo i fætter br til 40. kr det var der jeg begyndte senere fik jeg en fast 201 og så en legacy jeg fik min første yoyo for en måned siden og jeg fik min legacy for 3 dage siden p.s fast 201 larmer meget pp.s er der nogle der kender nogle konkurrencer ? Question
jeg kommer fra nordjylland og mit fedeste trick er nok mach 5 eller split the atom
ppp.s er der ikke godt nogle der vil hjælpe mig med at finde nogle konkurrencer Question Twisted Evil

legacy
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 1
Join date : 26/04/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Nolsøe94 Tirs Apr 27, 2010 11:36 pm

legacy skrev:da jeg var omkrimg de 5-6 år kom min far hjem med 4 yoyo´er så vi havde nogle til efter tiden og så der også var nogle til min lillesøster men da jeg var meget lille dengang smadrede jeg yoyo´erne gang på gang men det var alligevel nogle billige nogle men mange år gik hvor jeg i fritiden fiskede (det gør jeg stadig) så skete det i 8. klasse fik en fra min klasse en yoyo fra fætter br han kunne lave vugge babyen og jeg tænke bare affraid men jeg tænke at dillen bare ville gå over efter noget tid så det tænkte jeg ikke mere over men så fik endnu en i min klasse en yoyo så var jeg henne ved ham en dag og prøvede hans yoyo jeg syntes det var fedt man kunne alle de trick så jeg bedte min mor om at købe en yoyo i fætter br til 40. kr det var der jeg begyndte senere fik jeg en fast 201 og så en legacy jeg fik min første yoyo for en måned siden og jeg fik min legacy for 3 dage siden p.s fast 201 larmer meget pp.s er der nogle der kender nogle konkurrencer ? Question
jeg kommer fra nordjylland og mit fedeste trick er nok mach 5 eller split the atom
ppp.s er der ikke godt nogle der vil hjælpe mig med at finde nogle konkurrencer Question Twisted Evil
Der er ikk noget i DK, men i kan da lige tjekke German Yoyo Masters (GYYM) ud, da det nok er det tætteste vi kommer på en yoyo-konkurrence her i Danmark. Very Happy

Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149
Join date : 01/10/09

https://www.youtube.com/user/nolsoe94

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  JonasK Ons Maj 05, 2010 3:09 pm

Jonas, 16 år fra Norge (ZOMG!)

Har familie i Silkeborg. Har leget med jojo i lidt mere enn et år. Er selv meget aktiv på yoyoexpert.com og kaster med en HSpin CUT (blå nr.54)

Jeg taler patetisk dårlig dansk, men kan en lille smule.

JonasK
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 2
Join date : 05/05/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  HJK1994 Tirs Maj 25, 2010 8:11 pm

Heey, jeg hedder Helene og er helt ny.
For nogen år siden spillede jeg lidt yoyo i min klasse, men det holdt højest 1 måned. I dag vandt jeg en billig yoyo og fik lysten igen, jeg ved bare ikke hvilken yoyo jeg skal købe. Den jeg vandt er ikke så godt og kan ikke "sleepe" så længe. Jeg vil godt finde en der kan, men ikke er alt for dyr.. Mit ynglings trick er nok gå tur med hunden eller bare når den "sleeper" (eller hvad det nu hedder)

HJK1994
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 1
Join date : 25/05/10

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty hej

Indlæg  migthy balls Man Jun 14, 2010 10:46 pm

hejsa Wink jeg hedder oliver er 17 år og fra syd sjælland.
jeg faldt over interessen for yoyo over et youtube klip med en gut der hedder andre boulay. jeg købte en "dark magic" for 10 dage siden og det går roligt fremad.

indtil videre kan jeg lave Plastic whip the matrix tribbel or nothing drop in a bucket og andre små tricks. Wink

migthy balls
Sleeper
Sleeper

Antal indlæg : 1
Join date : 14/06/10
Age : 31
Geografisk sted : syd sjælland

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Tirs Jun 29, 2010 8:37 am

HJK1994 skrev:Heey, jeg hedder Helene og er helt ny.
For nogen år siden spillede jeg lidt yoyo i min klasse, men det holdt højest 1 måned. I dag vandt jeg en billig yoyo og fik lysten igen, jeg ved bare ikke hvilken yoyo jeg skal købe. Den jeg vandt er ikke så godt og kan ikke "sleepe" så længe. Jeg vil godt finde en der kan, men ikke er alt for dyr.. Mit ynglings trick er nok gå tur med hunden eller bare når den "sleeper" (eller hvad det nu hedder)
jeg kan stærkt anbefale, metal one fra duncan de har den vist på gamesweb, den er af aluminiun sleeper længere og frictionstickers, til en fornuftig pris, det er en af mine ynglingsyoyoer, kan lidt af hvert. peter Løvbjerg yoyo entutiast

P.s modeerator skriver at han har den på yoyoen.dk ???? kan ikke finde den, hverken det ene sted eller det andet sted???? hvor og til hvad pris????


Sidst rettet af Peter Løvbjerg Laursen Tirs Jun 29, 2010 9:10 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : muligvis ukorrekte oplysniniger om yoyoen har ovenstående yoyo)
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Nolsøe94 Tirs Jun 29, 2010 7:15 pm

Peter Løvbjerg Laursen skrev:
HJK1994 skrev:Heey, jeg hedder Helene og er helt ny.
For nogen år siden spillede jeg lidt yoyo i min klasse, men det holdt højest 1 måned. I dag vandt jeg en billig yoyo og fik lysten igen, jeg ved bare ikke hvilken yoyo jeg skal købe. Den jeg vandt er ikke så godt og kan ikke "sleepe" så længe. Jeg vil godt finde en der kan, men ikke er alt for dyr.. Mit ynglings trick er nok gå tur med hunden eller bare når den "sleeper" (eller hvad det nu hedder)
jeg kan stærkt anbefale, metal one fra duncan de har den vist på gamesweb, den er af aluminiun sleeper længere og frictionstickers, til en fornuftig pris, det er en af mine ynglingsyoyoer, kan lidt af hvert. peter Løvbjerg yoyo entutiast
Der må jeg altså lige stå frem og sige at Metal Zero (formoder jeg du mener) ikke er en særlig fed (begynder-)yoyo. Den spinner i lang tid ja, men det gør alle gode yoyoer jo ... dens reponse-system er friction stickers som skal skiftes ud når de er flade. Og Duncans Frictions stickers kan man spille sig igenne på en dag hvis man spiller nok.
Konklustion: Metal Zero er ikke en specielt god begynder-yoyo. Vælg istedet at købe en YYJ Lyn Fury, Kickside eller YYF Velocity da disse yoyoer er responsive nok til en begynder , men ved simple indgreb kan fås til at spille helt unresponsive når man bliver bedre.

EDIT: Ovenstående yoyo kan købes på yoyoen.dk Wink

Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149
Join date : 01/10/09

https://www.youtube.com/user/nolsoe94

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Tirs Jun 29, 2010 9:21 pm

Nolsøe94 skrev:
Peter Løvbjerg Laursen skrev:
HJK1994 skrev:Heey, jeg hedder Helene og er helt ny.
For nogen år siden spillede jeg lidt yoyo i min klasse, men det holdt højest 1 måned. I dag vandt jeg en billig yoyo og fik lysten igen, jeg ved bare ikke hvilken yoyo jeg skal købe. Den jeg vandt er ikke så godt og kan ikke "sleepe" så længe. Jeg vil godt finde en der kan, men ikke er alt for dyr.. Mit ynglings trick er nok gå tur med hunden eller bare når den "sleeper" (eller hvad det nu hedder)
jeg kan stærkt anbefale, metal one fra duncan de har den vist på gamesweb, den er af aluminiun sleeper længere og frictionstickers, til en fornuftig pris, det er en af mine ynglingsyoyoer, kan lidt af hvert. peter Løvbjerg yoyo entutiast
Der må jeg altså lige stå frem og sige at Metal Zero (formoder jeg du mener) ikke er en særlig fed (begynder-)yoyo. Den spinner i lang tid ja, men det gør alle gode yoyoer jo ... dens reponse-system er friction stickers som skal skiftes ud når de er flade. Og Duncans Frictions stickers kan man spille sig igenne på en dag hvis man spiller nok.
Konklustion: Metal Zero er ikke en specielt god begynder-yoyo. Vælg istedet at købe en YYJ Lyn Fury, Kickside eller YYF Velocity da disse yoyoer er responsive nok til en begynder , men ved simple indgreb kan fås til at spille helt unresponsive når man bliver bedre.

EDIT: Ovenstående yoyo kan købes på yoyoen.dk Wink
undskyld men metal zero er responsive, billigere end dine forslag. Dine forslag er af polymermaterialer, så her er jer uenig med dig. men jeg kan lide at fu har hånden på pulsen. Very Happy
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Nolsøe94 Tirs Jun 29, 2010 10:44 pm

Peter Løvbjerg Laursen skrev:
Nolsøe94 skrev:
Peter Løvbjerg Laursen skrev:
HJK1994 skrev:Heey, jeg hedder Helene og er helt ny.
For nogen år siden spillede jeg lidt yoyo i min klasse, men det holdt højest 1 måned. I dag vandt jeg en billig yoyo og fik lysten igen, jeg ved bare ikke hvilken yoyo jeg skal købe. Den jeg vandt er ikke så godt og kan ikke "sleepe" så længe. Jeg vil godt finde en der kan, men ikke er alt for dyr.. Mit ynglings trick er nok gå tur med hunden eller bare når den "sleeper" (eller hvad det nu hedder)
jeg kan stærkt anbefale, metal one fra duncan de har den vist på gamesweb, den er af aluminiun sleeper længere og frictionstickers, til en fornuftig pris, det er en af mine ynglingsyoyoer, kan lidt af hvert. peter Løvbjerg yoyo entutiast
Der må jeg altså lige stå frem og sige at Metal Zero (formoder jeg du mener) ikke er en særlig fed (begynder-)yoyo. Den spinner i lang tid ja, men det gør alle gode yoyoer jo ... dens reponse-system er friction stickers som skal skiftes ud når de er flade. Og Duncans Frictions stickers kan man spille sig igenne på en dag hvis man spiller nok.
Konklustion: Metal Zero er ikke en specielt god begynder-yoyo. Vælg istedet at købe en YYJ Lyn Fury, Kickside eller YYF Velocity da disse yoyoer er responsive nok til en begynder , men ved simple indgreb kan fås til at spille helt unresponsive når man bliver bedre.

EDIT: Ovenstående yoyo kan købes på yoyoen.dk Wink
undskyld men metal zero er responsive, billigere end dine forslag. Dine forslag er af polymermaterialer, så her er jer uenig med dig. men jeg kan lide at fu har hånden på pulsen. Very Happy

Hvornår har jeg påstået at Metal Zero IKKE er responsive? scratch
Og undskyld mig!
http://www.gamesweb.dk/view.php?template=products&page_id=327&product_id=11657 : Metal Zero 149.- I Games + x.- for stickers.
http://www.yoyoen.dk/product.asp?product=20 : Kickside 149.- på Yoyoen ... cheers
Og hvornår har det nogensinde været en ulæmpe at starte på en plastik-yoyo? scratch


Nolsøe94
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 149
Join date : 01/10/09

https://www.youtube.com/user/nolsoe94

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Ons Jun 30, 2010 6:30 am

Nolsøe94 skrev:
Peter Løvbjerg Laursen skrev:
Nolsøe94 skrev:
Peter Løvbjerg Laursen skrev:
HJK1994 skrev:Heey, jeg hedder Helene og er helt ny.
For nogen år siden spillede jeg lidt yoyo i min klasse, men det holdt højest 1 måned. I dag vandt jeg en billig yoyo og fik lysten igen, jeg ved bare ikke hvilken yoyo jeg skal købe. Den jeg vandt er ikke så godt og kan ikke "sleepe" så længe. Jeg vil godt finde en der kan, men ikke er alt for dyr.. Mit ynglings trick er nok gå tur med hunden eller bare når den "sleeper" (eller hvad det nu hedder)
jeg kan stærkt anbefale, metal one fra duncan de har den vist på gamesweb, den er af aluminiun sleeper længere og frictionstickers, til en fornuftig pris, det er en af mine ynglingsyoyoer, kan lidt af hvert. peter Løvbjerg yoyo entutiast
Der må jeg altså lige stå frem og sige at Metal Zero (formoder jeg du mener) ikke er en særlig fed (begynder-)yoyo. Den spinner i lang tid ja, men det gør alle gode yoyoer jo ... dens reponse-system er friction stickers som skal skiftes ud når de er flade. Og Duncans Frictions stickers kan man spille sig igenne på en dag hvis man spiller nok.
Konklustion: Metal Zero er ikke en specielt god begynder-yoyo. Vælg istedet at købe en YYJ Lyn Fury, Kickside eller YYF Velocity da disse yoyoer er responsive nok til en begynder , men ved simple indgreb kan fås til at spille helt unresponsive når man bliver bedre.

EDIT: Ovenstående yoyo kan købes på yoyoen.dk Wink
undskyld men metal zero er responsive, billigere end dine forslag. Dine forslag er af polymermaterialer, så her er jer uenig med dig. men jeg kan lide at fu har hånden på pulsen. Very Happy

Hvornår har jeg påstået at Metal Zero IKKE er responsive? scratch
Og undskyld mig!
http://www.gamesweb.dk/view.php?template=products&page_id=327&product_id=11657 : Metal Zero 149.- I Games + x.- for stickers.
http://www.yoyoen.dk/product.asp?product=20 : Kickside 149.- på Yoyoen ... cheers
Og hvornår har det nogensinde været en ulæmpe at starte på en plastik-yoyo? scratch


jeg har aldrig sagt, at det er en ulempe at starte med en plasticyoyo med rimvægt. Men derimod har jeg set hvad kunden ønskede, og mit bedste bud vil stadig være metal Zero, for hvem siger at det er en ulempe at starte med en alu. yoyo., stickers følger altså med. Og du har yo stadig ikke yoyoen Hjemme. Very Happy ,vi kan nok holde den her igang længe cheers


Sidst rettet af Peter Løvbjerg Laursen Ons Jun 30, 2010 6:31 am, rettet 1 gang (Reason for editing : mindre stavepladefejl)
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Lad os se hvem i er. Empty Sv: Lad os se hvem i er.

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum