Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Er det mon på tide, at anmelde yoyoer???

3 deltagere

Go down

Er det mon på tide, at anmelde yoyoer??? Empty Er det mon på tide, at anmelde yoyoer???

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Okt 10, 2010 11:35 am

Jeg har anmeldt yoyoer før, og vil da gerne dele mine erfaringer ud og selvfølgelig sige, hvor de er billigst det er nødvendivis ikke her i DK. Selvom det er nemmest at købe her i DK, skal jeg nok hjælpe jer med indkøbene, jeg ved at Peter JDN også køber i udlandet. jeg har en masse der kan hjælpe med tekniske problemer, hvis i har nogle. Very Happy Både med tricks og selve yoyoens dele. Jeg syntes at os der har Yoyoer der er ud over normal standart, skal anmelde dem her på siden, cheers
Den 1. jeg vil anmelde er en Aoad fra kina, så følg med på siden Shocked
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Er det mon på tide, at anmelde yoyoer??? Empty Sv: Er det mon på tide, at anmelde yoyoer???

Indlæg  PeterJDN Søn Okt 10, 2010 12:07 pm

Ja jeg bestiller en del fra udelandet, og har indtil videre kun haft gode erfaringer med det. Når man køber fra England koster fragten stort set det samme som fra Danmark og man har det stort set ligeså hurtigt.
Jeg glæder mig til at læse om Aoda yoyoer, de laver nogen interessant og meget billige(hvis man er modig og bestiller dem fra Kina ihvertfald!) yoyo'er.
PeterJDN
PeterJDN
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 112
Join date : 22/08/10
Geografisk sted : Farum

Tilbage til toppen Go down

Er det mon på tide, at anmelde yoyoer??? Empty Sv: Er det mon på tide, at anmelde yoyoer???

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Søn Okt 10, 2010 12:25 pm

PeterJDN skrev:Ja jeg bestiller en del fra udelandet, og har indtil videre kun haft gode erfaringer med det. Når man køber fra England koster fragten stort set det samme som fra Danmark og man har det stort set ligeså hurtigt.
Jeg glæder mig til at læse om Aoda yoyoer, de laver nogen interessant og meget billige(hvis man er modig og bestiller dem fra Kina ihvertfald!) yoyo'er.
Ja glæd dig over Aoad, men vi har faktisk et dansk firma der sælger dem, bare ikke til private så vidt jeg husker heder de VN legetøj. Yoyez og €uro-yo og ILLYY sælger også her i europa, bille er de, men det er kram for ingen penge..
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Er det mon på tide, at anmelde yoyoer??? Empty Sv: Er det mon på tide, at anmelde yoyoer???

Indlæg  eliasp Man Okt 11, 2010 7:04 pm

Har læst om dem og der lyder som om at de skulle være rigtig gode... Har kun hørt at deres finish måske ikke er helt perfekt altid, men hva fanden? Smile

eliasp
Braintwister
Braintwister

Antal indlæg : 92
Join date : 22/08/10
Age : 32
Geografisk sted : Roskilde, Sjælland

Tilbage til toppen Go down

Er det mon på tide, at anmelde yoyoer??? Empty Sv: Er det mon på tide, at anmelde yoyoer???

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum