Dansk Yoyo Forum
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

X3 Stampede

Go down

X3 Stampede Empty X3 Stampede

Indlæg  Peter Løvbjerg Laursen Tors Jul 14, 2011 5:23 pm

Så har jeg fra direkte fra Xela og graou fået Stampede, en sølv jeg vil ikke røbe nummereringen. Jeg kan sige så meget at den styrer da bare helt vildt. Ikke alene er den æstetisk smuk, den er også en drøm at spinne med. Der følger en graou-tråd med og den styrer, men personligt ville jeg selv vælge en tyndere tråd og i 100% poly. Jeg syntes det er lidt synd at komme et så stort gab i den og så komme en så bastant snor i. Men måske er det bare mig, men den styrer. Jeg vil lige sige at graou-snoren har set bedre tider(lol). Man kan ikke lade være med at Lave tricks. Very Happy
X3 Stampede DSC00002

Og nej jeg er ikke ved at modde den, den er unique. En ny standart er sat, Håber at X3 kan følge den og forventningerne til fremtidige yoyoer fra X3.
X3 Stampede DSC00003

Når ens forventninger er store vil man mange gange blive skuffet, men ikke her. Den lever op til allle forventninger.
Bænken lavede jeg mens jeg ventede på stampede, Den er også fed. mangler bare at lave lidt finish.
her er lidt fact om stampede:

Profil: Butterfly / Wing.
materiale: Aluminium.
vægt: 65.50 gr.
diameter: 56.00 mm.
brede: 51.00 mm.
Gap: 4.50 mm.
kuglelege: 6x13x5 mm.
type af gab: Fixeret.
response system: Neon Grønne Cross Pads.

den kan købes her:

xcubeyoyos@gmail.com

cheers
Peter Løvbjerg Laursen
Peter Løvbjerg Laursen
Split The Atom
Split The Atom

Antal indlæg : 176
Join date : 06/06/10
Geografisk sted : Næstved

http://www.123hjemmeside.dk/yoyoeniskolen/40786188

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum